DE’PERASING RIDE@LPT2 TAWAR HADIAH KESELURUHAN RM53,000

Petaling Jaya, Rabu: LPT2 Sdn Bhd (LPT2) menawarkan hadiah keseluruhan berjumlah RM53,000 pada acara kayuhan basikal di Lebuhraya Pantai Timur 2, De’ Perasing Ride@LPT2 pada 22 Julai ini

Pengurus Besar LPT2, Husni Md Yusuf berkata, “De’ Perasing Ride@LPT2 bakal menjadi program kayuhan basikal yang pertama diadakan di lebuh raya di Pantai Timur anjuran LPT2 Sdn Bhd dan turut mendapat kerjasama Lembaga Lebuhraya Malaysia serta Kerajaan Negeri Terengganu bersempena dengan Tahun Melawat Terengganu tahun ini.”



Menurut Husni, De’ Perasing Ride@LPT2 yang mensasarkan sebanyak 1,500 penyertaan, akan bermula dan berakhir di R&R Perasing di Lebuhraya Pantai Timur 2.

Acara kayuhan tersebut dibahagikan kepada beberapa kategori bergantung kepada jenis basikal iaitu Roadbike sejauh 92 kilometer dan MTB sejauh 55 kilometer.

Dengan yuran pendaftaran sebanyak RM100, setiap peserta akan menerima jersi kejohanan, medal, kupon makanan dan lain-lain lagi.

“Apa yang menarik, De’ Perasing Ride akan mengetengahkan konsep Perkhemahan Jamboree Basikal sepertimana yang sering dianjurkan di luar negara di mana peserta akan berkumpul dan berkhemah di lokasi tapak perlumbaan pada malam sebelumnya. Pihak penganjur juga menyediakan khemah untuk disewa oleh peserta sebelum mereka menyertai perlumbaan pada 22 Julai,” jelas beliau.


Untuk mendaftar, orang ramai boleh melayari laman web www.bikeaway.com.my atau menghubungi talian 011-1322 8966 (Ezani). 

No comments:

Powered by Blogger.